Περιεχόμενα
1. Σύνοψη
2. Εισαγωγή
2.1 Οι νέες τεχνολογίες
2.2 Η προισταρία των εκπαιδευτικών μηχανών
3. Τεχνητή Νοημοσύνη, μια νέα εξέλιξη
3.1 Νοήμων Διδασκαλία Υποβοηθούμενη από Υπολογιστή
3.2 Ένα νοήμων σύστημα - "Έμπειρα Διδακτικά Συστήματα"
4. Έμπειρα Διδακτικά Συστήματα
4.1 Περιγραφή
4.2 Τμήματα ενός Έμπειρου Διδακτικού Συστήματος
4.2.1 Περιοχή Γνώση
4.2.2 Μοντέλο Ειδοκού
4.2.3 Μοντέλο Μαθητή
4.2.3.1 Αναπαράσταση του Μοντέλου Μαθητή
4.2.3.2 Περιεχόμενα του Μοντέλου Μαθητή
4.2.4 Μοντέλο Καθοδήγησης (ή Παιδαγωγικό Μοντέλο)
4.2.4.1 Ζητήματα χαμηλού επιπέδου
4.2.4.2 Επιλογή της Στρατηγικής Διδασκαλίας
4.2.5 Μοντέλο Επικοινωνίας
4.3 Τύποι Έμπειρων Διδακτικών Συστημάτων
4.3.1 Αφαίρεση του περιβάλλοντος μάθησης
4.3.2 Η σημασία της καθοδήγησης
5. Επιτυχία των Έμπειρων Διδακτικών Συστημάτων
6. Περιορισμοί των Έμπειρων Διδακτικών Συστημάτων
6.1 Περιορισμοί στις διαδικασίες μάθησης
7. Οι Σύγχρονες τάσεις των εφαρμογών της Τ. Ν. στην Εκπαίδευση
7.1 Συνεχής ανάπτυξη των Ε.Δ.Σ.
7.1.1 Κάλυψη νέων περιοχών γνώση
7.1.2 Εμπλουτισμός του συστήματος ειδίκευσης
7.1.3 Βελτίωση των διεπιφανειών χρήσης
8. Έμπειρα Διδακτικά Συστήματα στο World-Wide Web
8.1 Μεταφορά της τεχνολογίας των Ε.Δ.Σ στο WWW
8.2 Συγχώνευση των τεχνολογιών των Ε.Δ.Σ και των Υπερμέσων
9. Συμπεράσματα
10. Βιβλιογραφικές αναφορές
Αρχική
,
επόμενη
σελίδα.