open menu
Επικοινωνία
Γενικές πληροφορίες / οδηγίες για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές
A+
A-
Η παρούσα σελίδα θα επικαιροποιείται συνεχώς με πληροφορίες που θα προκύπτουν  κατά την περίοδο των εγγραφών. Να θυμάστε να κάνετε "ΑΝΑΝΕΩΣΗ" της σελίδας σε κάθε σας επίσκεψη, για να βλέπετε πάντα τις τελευταίες πληροφορίες. Τελευταία ενημέρωση σελίδας  : 18/09/2018  3:15 μμ.

 
Καλώς ήλθατε στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης!
 
 
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 24/09/2018. Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα μαθημάτων για πρωτοετείς θα το βρείτε εδώ. Το συνολικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα του χειμερινού εξαμήνου θα το βρείτε εδώ. Το ακαδημαϊκό ημερολόγιο του 2018-19 που αφορά στη Σχολή μας (ημερομηνίες μαθημάτων, εξετάσεων, ..) θα το βρείτε εδώ.
 
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Την Παρασκευή 21/09/2018, ώρα 11:00-13:00, θα γίνει ενημέρωση των πρωτοετών φοιτητών στο Αμφιθέατρο "Στέλιος Ορφανουδάκης" (Αμφ. Β) του κτιρίου του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών. Θα δοθούν πληροφορίες για τα σημαντικότερα θέματα τα οποία πρέπει να γνωρίζουν οι φοιτητές μας από την αρχή των σπουδών τους και θα απαντηθούν τυχόν ερωτήσεις. Δεν θα δοθούν κωδικοί κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης. Οι κωδικοί θα δοθούν σε άλλες μέρες και ώρες που θα ανακοινωθούν αργότερα.

Προγραμματίζουμε να πραγματοποιήσουμε και δεύτερη ενημέρωση, ίσως σε πιο περιορισμένη κλίμακα, την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων, σε μέρα και ώρα που θα ανακοινωθεί αργότερα, για όσους τυχόν δεν μπορέσουν να παρευρεθούν στην πρώτη. Συνιστούμε όμως σε όλους, εφόσον αυτό είναι δυνατό, να παρακολουθήσουν την πρώτη ενημέρωση.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
 
Για την εγγραφή των επιτυχόντων με ειδικές κατηγορίες αναμένονται οι σχετικές εγκύκλιοι από το Υπουργείο Παιδείας.

Όσον αφορά στους επιτυχόντες μέσω Πανελλαδικών εξετάσεων, η εγγραφή θα γίνει κατ’αρχήν ηλεκτρονικά 7-17 Σεπτεμβρίου όπως περιγράφεται στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου (δείτε εδώ), και σε επόμενη φάση θα ολοκληρωθεί με την ταυτοποίησή σας στη Γραμματεία μας (ή σε κάποιο ΚΕΠ), την παραλαβή των κωδικών σας και την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας. Πιο συγκεκριμένα θα χρειαστεί να κάνετε τα εξής:

ΒΗΜΑ 1: ηλεκτρονική εγγραφή στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου 7-17 Σεπτ. 2018 - δείτε λεπτομέρειες εδώ. --- Δόθηκε παράταση έως και 18/09/18.

ΒΗΜΑ 2: Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής και αφού μας αποσταλούν οι πίνακες με τα ονόματα των ηλεκτρονικά εγγεγραμμένων, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί σύντομα από το Τμήμα, θα κληθείτε (εσείς ή κάποιο νομίμως εξουσιοδοτημένο από εσάς πρόσωπο) να παρουσιαστείτε στη Γραμματεία μας με
 
  • την ταυτότητά σας (ή διαβατήριο ή άλλο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να αποδεικνύονται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά στοιχεία)
  • μία απλή φωτοτυπία της ταυτότητας (ή του ισοδύναμου εγγράφου)
  • βεβαίωση ΑΜΚΑ (από ΚΕΠ ή από την ιστοσελίδα: https://www.amka.gr/AMKAGR/)
  • δύο φωτογραφίες μικρές (μέγέθους φωτογραφίας αστυνομικής ταυτότητας), και
  • τη Βεβαίωση Διαγραφής (αφορά αποκλειστικά σε φετινούς επιτυχόντες που ήταν πέρυσι εγγεγραμμένοι σε άλλο Τμήμα ή Σχολή και έχουν ήδη ολοκληρώσει οι ίδιοι τη διαδικασία διαγραφής τους από το προηγούμενο Τμήμα εγγραφής τους)

Η Γραμματεία μας θα σας δώσει
  • δύο Βεβαιώσεις Σπουδών (πιστοποιητικά ότι είστε φοιτητής/τρια) με τον Α.Μ. (Αριθμό Μητρώου) σας
  • το έντυπο με τους κωδικούς(*) σας και οδηγίες ενεργοποίησης
  • μία Βεβαίωση Στρατολογίας (στα αγόρια που πρόκειται να αιτηθούν αναβολή στράτευσης)
  • το έντυπο δήλωσης μαθημάτων (το οποίο θα πρέπει να επιστρέψετε στη Γραμματεία μας σε προθεσμία που θα οριστεί, υπογεγραμμένο από τον Ακαδημαϊκό σας Σύμβουλο)
  • βασικό έντυπο πληροφοριακό υλικό.

(*) οι κωδικοί αυτοί θα σας δώσουν πρόσβαση σε σημαντικές κεντρικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως, μεταξύ άλλων, στην Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (πάσο), στις Υπηρεσίες της Φοιτητικής Μέριμνας (αίτηση για σίτιση/στέγαση), στον ΕΥΔΟΞΟ (δωρεάν συγγράμματα), στο StudentsWeb (καρτέλα φοιτητή), στα υπολογιστικά συστήματα, στο ασύρματο δίκτυο, στο ιδρυματικό σας email, και σε πολλές άλλες.

 Η παραλαβή των κωδικών μπορεί να γίνει και εξ'αποστάσεως μέσω ΚΕΠ.

ΒΗΜΑ 3: ενεργοποιείτε ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς σας. Δείτε εδώ το έντυπο με τις βασικές οδηγίες ενεργοποίησης. Λεπτομερείς οδηγίες θα σας δοθούν και στα πρώτα μαθήματα του ΗΥ-100 [Εισαγωγή στην Επιστήμη Υπολογιστών].

ΒΗΜΑ 4: κάνετε αίτηση έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας. Γίνεται ηλεκτρονικά στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας (http://academicid.minedu.gov.gr/). Η ακαδημαϊκή ταυτότητα πιστοποιεί τη φοιτητική σας ιδιότητα και χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ), για όσους φοιτητές το δικαιούνται.

ΒΗΜΑ 5: (για όσους τους αφορά) κάνετε αίτηση για δωρεάν σίτιση/στέγαση στη σχετική πλατφόρμα του Γραφείου Φοιτητικής Μέριμνας. Οι προθεσμίες για την κατάθεση των αιτήσεων, οι ημερομηνίες ανακοίνωσης αποτελεσμάτων καθώς και τα κριτήρια βάσει των οποίων γίνεται η επιλογή αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Γραφείου Φοιτητικής Μέριμνας.

ΒΗΜΑ 6: επισκέπτεστε τον Ακαδημαϊκό σας Σύμβουλο (σε μέρες και ώρες που θα ανακοινωθούν), συζητάτε το Πρόγραμμα Σπουδών σας και τα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου, και επιστρέφετε στη Γραμματεία το υπογεγραμμένο έντυπο δήλωσης μαθημάτων.

-> Σημαντικό: ανεξάρτητα από τα παραπάνω, έχετε ξεκινήσει κανονικά την παρακολούθηση των προτεινόμενων μαθημάτων από 24 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα]

 


Ακολουθούν πληροφορίες για μερικά βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζουν οι νεοεισαχθέντες φοιτητές:

 
ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διαβάστε προσεκτικά τον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος. Θα ενημερωθείτε μεταξύ άλλων για τα προσφερόμενα μαθήματα, τις προϋποθέσεις απόκτησης πτυχίου, τον τρόπο υπολογισμού του Μέσου Όρου βαθμολογίας, τις δυνατότητες βελτίωσης βαθμολογίας, και το Πρότυπο Πρόγραμμα Σπουδών. Εκεί θα βρείτε και απαντήσεις για διάφορα άλλα θέματα που πιθανόν να σας απασχολήσουν κατά τη διάρκεια των σπουδών σας.      
Ο Οδηγός Σπουδών είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Τμήματος.


E-MAIL

Διεύθυνση e-mail στο csd.uoc.gr δίνεται στους φοιτητές από τους υπεύθυνους συστημάτων του Τμήματος. Σχετικές πληροφορίες - οδηγίες δίνονται στα πλαίσια του μαθήματος ΗΥ-100 [Εισαγωγή στην Επιστήμη Υπολογιστών]. Παρακαλείστε η μέσω e-mail επικοινωνία σας με το Τμήμα να γίνεται πάντα από αυτή τη διεύθυνση, με την αναφορά του ονόματος σας.
 

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Κάθε ακαδημαϊκό έτος αποτελείται από δύο εξάμηνα. Στην αρχή κάθε εξαμήνου υποχρεούστε να δηλώνετε ηλεκτρονικά τα μαθήματα τα οποία σκοπεύετε να παρακολουθήσετε και στα οποία επιθυμείτε να εξεταστείτε. Για το πρώτο εξάμηνο των σπουδών σας, η δήλωση των μαθημάτων σας θα γίνει από τη Γραμματεία, και θα συμπεριλαμβάνει τα μαθήματα του Α' Εξαμήνου του Πρότυπου Προγράμματος Σπουδών, όπως αναφέρονται στον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος (δηλ τα μαθήματα: ΗΥ-100 «Εισαγωγή στην Επιστήμη Υπολογιστών», ΗΥ-120 «Ψηφιακή Σχεδίαση», ΗΥ-110 «Απειροστικός Λογισμός Ι», ΗΥ-112 «Φυσική Ι» και ΗΥ-108 «Αγγλικά Ι»). Κατά τη παραλαβή των κωδικών σας, θα σας δοθεί το έντυπο Δήλωση Μαθημάτων Εξαμήνου, το οποίο θα πρέπει να επιστρέψετε στη Γραμματεία μας σε προθεσμία που θα οριστεί, υπογεγραμμένο από τον Ακαδημαϊκό σας Σύμβουλο, προκειμένου να οριστικοποιηθεί ή δήλωση μαθημάτων σας και να έχετε το δικαίωμα να λάβετε μέρος στις εξετάσεις του εξαμήνου.
Σημειώστε: υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από τα «Αγγλικά Ι» και «Αγγλικά ΙΙ», για τους κατόχους “Proficiency” μετά από placement test και σε συνεννόηση με την διδάσκουσα.

 Προσοχή : από το επόμενο εξάμηνο τη δήλωση των μαθημάτων  θα την κάνετε εσείς οι ίδιοι ηλεκτρονικά μέσω του StudentsWEB.
 

StudentsWEB

Επιγραμματικά, το StudentsWEB είναι ένας δικτυακός τόπος όπου οι φοιτητές μπορούν μεταξύ άλλων 
  • να κάνουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις των μαθημάτων  τους κάθε εξάμηνο
  • να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν στα μαθήματα που προσφέρονται και στις βαθμολογίες των μαθημάτων στα οποία έχουν εξεταστεί, και
  • να αιτούνται στη Γραμματεία την έκδοση πιστοποιητικών

Τους κωδικούς πρόσβασης στο StudentsWEB τους παίρνετε με την εγγραφή σας. Δείτε εδώ τις οδηγίες ενεργοποίησης του λογαριασμού σας (δεύτερη σελίδα).
 

ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

Όλοι οι προπτυχιακοί φοιτητές που εγγράφονται στο Τμήμα για απόκτηση πρώτου ή δεύτερου πτυχίου, δικαιούνται δωρεάν συγγράμματα μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ΕΥΔΟΞΟΣ. Η διαδικασία επιλογής των συγγραμμάτων πραγματοποιείται από τους ίδιους τους φοιτητές μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΕΥΔΟΞΟΣ (http://eudoxus.gr/). Σχετικές οδηγίες δίνονται στα πλαίσια του μαθήματος ΗΥ-100 [Εισαγωγή στην Επιστήμη Υπολογιστών]. Επιπλέον πληροφορίες θα σας κοινοποιούνται από τη Γραμματεία του Τμήματός μας όταν αποστέλλονται οι σχετικές ανακοινώσεις από το Υπουργείο Παιδείας. 
 
 
ΣΙΤΙΣΗ - ΣΤΕΓΑΣΗ

Στο κτίριο του φοιτητικού κέντρου λειτουργεί εστιατόριο για όλους τους φοιτητές. Για τους δικαιούμενους, η σίτιση είναι δωρεάν. Επίσης για περιορισμένο αριθμό φοιτητών, μετά από αίτηση και βάσει κριτηρίων, διατίθεται δωρεάν στέγαση στη φοιτητική εστία του Πανεπιστημίου στη Λ. Κνωσού.

Αρμόδιο για τα θέματα σίτισης / στέγασης είναι το Γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας (Κτίριο Διοίκησης Β, τηλ 2810-394888, και 2810-394899). Το γραφείο θα λειτουργεί κατά τη διάρκεια των εγγραφών 9:00 πμ – 3:00 μ.μ. Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στην ιστοσελίδα του Γραφείου Φοιτητικής Μέριμνας: http://www.merimna.uoc.gr/

Σημείωση: οι πρωτοετείς μπορούν να κάνουν αίτηση για δωρεάν σίτιση/στέγαση μόνο μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο Τμήμα και την παραλαβή των κωδικών τους, σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν από το γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας.
 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Στο Πανεπιστήμιό μας λειτουργεί από το 2003 το Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών, που σκοπό έχει, μεταξύ άλλων, την ψυχολογική υποστήριξη των φοιτητών/τριών του Ιδρύματος αλλά και τη στήριξη των φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (όπως πχ ανάγκη ιδιαίτερης εξέτασης λόγω δυσλεξίας). Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη στήριξης, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Κέντρου (κα Αριάνα Αρχοντάκη, τηλ 2810-394880).
Περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία του Κέντρου καθώς και στοιχεία επικοινωνίας θα βρείτε στην ιστοσελίδα http://skf.uoc.gr/. Το έντυπο δήλωσης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών θα το βρείτε και εδώ. Μπορείτε να το καταθέσετε είτε στη Γραμματεία μας είτε στην υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Κέντρου.
 
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου ορίζεται από το Τμήμα ένας ακαδημαϊκός σύμβουλος για κάθε φοιτητή/τρια. Μπορείτε να απευθύνεστε σε εκείνον/η για συμβουλές και καθοδήγηση για οποιοδήποτε θέμα σχετικό με τις σπουδές σας.


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

Όσον αφορά στη λειτουργία της Γραμματείας, σημειώστε ότι:
  • Οι αιτήσεις έκδοσης πιστοποιητικών γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά μέσω StudentWeb. Τα πιστοποιητικά τα παραλαμβάνετε από τη Γραμματεία την επόμενη εργάσιμη μέρα. Δεν γίνεται ηλεκτρονική αποστολή πιστοποιητικών.
  • Σε μεγάλο βαθμό η επικοινωνία της Γραμματείας με τους φοιτητές του Τμήματος γίνεται μέσω e-mail. Είναι σημαντικό να ελέγχετε συχνά την θυρίδα σας στο csd.uoc.gr. Έχετε υπόψη σας ότι στα μηνύματα που φτάνουν στη θυρίδα της Γραμματείας, δεν είναι αυτόματη η αναγνώριση της ταυτότητας του αποστολέα, ακόμα και όταν η διεύθυνσή του είναι στο csd.uoc.gr. Για τον λόγο αυτόν  κρίνεται απαραίτητο, κάθε φορά που θα απευθύνεστε στη Γραμματεία μέσω e-mail, να αναφέρετε το όνομα σας.
 
Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με κάποια από τα πλέον συνηθισμένα θέματα που σχετίζονται με τη Γραμματεία, θα βρείτε και στην ιστοσελίδα μας, στις "Γενικές Πληροφορίες".
 
 
Είμαστε στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
 
Καλή αρχή!
 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ:
Τηλ. : 2810 393500
Fax: 2810 393804
E-mail: ugram@csd.uoc.gr

Ταχυδρομική διεύθυνση:
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
Γραμματεία Προπτυχιακών Σπουδών - Γραφείο Ε201
Πανεπιστημιούπολη Βουτών
700 13 Ηράκλειο
 
Ώρες εξυπηρέτησης κοινού: 11:00 πμ - 13:00 μμ
(Κατά την περίοδο των εγγραφών, η Γραμματεία θα εξυπηρετεί 9:30-14:00)