Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις
- Οι λύσεις της 1ης άσκησης της 5ης σειράς ασκήσεων, η οποία δεν έγινε στο φροντιστήριο - assign1.rar
- Κανόνες για την ομαλή διεκπεραίωση της τελικής εξέτασης του ΗΥ240:
- Η ύλη της Ενότητας 11 (Γράφοι) εξαιρείται από την εξεταστέα ύλη.
- Η εξέταση της 3ης φάσης του project θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 14/01/09. Θα αναρτηθούν λίστες στα λευκά για να συμπληρώσετε τα login σας το Σάββατο το απόγευμα
- Η εξέταση της 2ης φάσης του project θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12/01/09 και ο κάθε φοιτητής πρέπει να είναι εκεί την προκαθορισμένη γι'αυτόν ώρα. Όσοι καθυστερήσουν, δε θα εξεταστούν (όπως θα γίνει με την πρώτη φάση του project, όπου όσοι δεν εξετάστηκαν, θα εξεταστούν στην πρώτη φάση μαζί με την τρίτη φάση project - listes exetasis 2is fasis
- Οι διαφάνειες του μαθήματος που καλύπτουν την ενότητα των γράφων είναι διαθέσιμες.
- Η νέα προθεσμία παράδοσης της 5ης Σειράς Ασκήσεων είναι το Σάββατο, 10/1, ώρα 23:59 (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). H τελευταία άσκηση της σειράς θα εξαιρεθεί για όσους δεν την έχουν επιλύσει λόγω του ότι η ύλη στην οποία αναφέρεται δεν έχει πλήρως καλυφθεί. Η άσκηση αυτή θα μετρήσει βελτιωτικά για όσους την έχουν επιλύσει.
- Το φροντιστήριο για την 5η σειρά ασκήσεων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 08/01/09 στις 15:00-17:00 στην αίθουσα Λ202. Αν λόγω της γενικής συνέλευσης που πραγματοποιείται την ίδια ώρα υπάρξει πρόβλημα, το φροντιστήριο θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα στις 21:00-22:00 στην αίθουσα Λ202. Το φροντιστήριο για την 3η φάση του project θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 09/01/09 στις 19:00-21:00 στην αίθουσα Λ202 (σε περίπτωση που η κατάληψη δε συνεχιστεί).
- Λόγω της κατάληψης, το φροντιστήριο που ήταν προγραμματισμένο να γίνει τη Δευτέρα 15/12/2008, θα αναβληθεί και θα προγραμματιστεί ξανά όταν λήξει η κατάληψη
- Το δεύτερο μέρος της προγραμματιστικής εργασίας μπορεί να παραδοθεί (χωρίς μείωση βαθμολογίας) μέχρι τη Δευτέρα, 15/12
- H ανοικτή συζήτηση με τους φοιτητές που ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη, 10/12, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11/12, ώρα 17:00-18:00, Αμφιθέατρο Γ (λόγω της αναστολής της λειτουργίας του Πανεπιστημίου στις 10/12).
- Το φροντιστήριο που ήταν προγραμματισμένο για τη Δευτέρα 22/12/2008 θα γίνει την Παρασκευή 19/12/2008 19:00-21:00 στην αίθουσα Λ202
- ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι φοιτητές υποχρεούνται να
παραδίδουν τις ασκήσεις τους στο βοηθό του μαθήματος ή στη
διδάσκουσα. Αν δεν υπάρχει κάποιος βοηθός στο γραφείο των
μεταπτυχιακών στο υπόγειο των λευκών κτιρίων την προκαθορισμένη μέρα
και ώρα,
οι φοιτητές υποχρεούνται να αναφέρουν το γεγονός αυτό στη λίστα και να περιμένουν οδηγίες από τη διδάσκουσα για τον τρόπο παράδοσης. Οι φοιτητές δεν πρέπει να τοποθετούν, σε καμία περίπτωση, τις ασκήσεις τους σε κουτιά που βρίσκονται στο υπόγειο των λευκών κτιρίων (ακόμη και αν σε αυτά αναγράφονται πληροφορίες που φαίνονται σχετικές με το μάθημα και την τρέχουσα σειρά ασκήσεων), αφού αυτό δεν εξασφαλίζει την ασφάλεια τους. Ασκήσεις που θα βρεθούν σε κουτιά δεν θα γίνονται από εδώ και στο εξής δεκτές. - Ανοικτή συζήτηση με τους φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι στο μάθημα: Τετάρτη, 10/12, ώρα 15:00-16:00, Αμφιθέατρο Γ. Η διαδικασία θα ξεκινήσει με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου (διάρκεια: 15 λεπτά). Παρακαλούνται οι φοιτητές να εκτυπώσουν το ερωτηματολόγιο και να το μελετήσουν, ώστε είτε να το έχουν μαζί τους συμπληρωμένο στο μάθημα της Τετάρτης, ή να μπορούν να το συμπληρώσουν παρέχοντας ουσιαστικά σχόλια κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών που θα τους παραχθούν για αυτό το σκοπό. Μετά τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων θα συζητηθούν τα ακόλουθα θέματα:
- Το 3ο μέρος της προγραμματιστικής άσκησης είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 7/12/08)
- H 5η σειρά ασκήσεων είναι διαθέσιμη - (Ημ. ανάρτησης: 6/12/08)
- Το φροντιστήριο της Δευτέρας, 17/11 δεν θα πραγματοποιηθεί. Το μάθημα θα αναπληρωθεί την Παρασκευή, 14/11, ώρα 13:00-15:00 στην αίθουσα Λ202.
- To 1o μέρος της προγραμματιστικής εργασίας είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 14/11/08)
- Το μάθημα της Πέμπτης, 13/11 δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω της Γ.Σ. των φοιτητών. Το μάθημα θα αναπληρωθεί την Παρασκευή, 14/11, ώρα 13:00-15:00 στην αίθουσα Λ202.
- Η εξέταση του 1ου μέρους του project θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 18/11. Περισσότερες πληροφορίες έχουν αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη λίστα του μαθήματος.
- H 4η σειρά ασκήσεων είναι διαθέσιμη - (Ημ. ανάρτησης: 13/11/08)
- Το 7ο και 8ο μέρος των διαφανειών του μαθήματος είναι διαθέσιμα - (Ημ. ανάρτησης: 13/11/08)
- H 3η σειρά ασκήσεων είναι διαθέσιμη - (Ημ. ανάρτησης: 5/11/08)
- Το 5ο και 6ο μέρος των διαφανειών του μαθήματος είναι διαθέσιμα - (Ημ. ανάρτησης: 29/10/08)
- Οι διαφάνειες του 1ου φροντιστηρίου είναι διαθέσιμες - (Ημ. ανάρτησης: 17/10/08)
- Το 4ο μέρος των διαφανειών του μαθήματος είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 17/10/08)
- To 1o μέρος της προγραμματιστικής εργασίας είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 17/10/08)
- Το 3ο μέρος των διαφανειών του μαθήματος είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 09/10/08)
- Το 2ο μέρος των διαφανειών του μαθήματος είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 02/10/08)
- H 1η σειρά ασκήσεων είναι διαθέσιμη - (Ημ. ανάρτησης: 29/09/08)
- Το 1ο μέρος των διαφανειών του μαθήματος είναι διαθέσιμο - (Ημ. ανάρτησης: 24/09/08)
- Το 1ο μάθημα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 24/9, ώρα 15:00-17:00 στο αμφιθέατρο Γ
- E-mailing Λίστα: Οι φοιτητές υποχρεούνται να εγγραφούν στη λίστα μέχρι τις 10/10. Περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο εγγραφής στη λίστα παρέχονται σε προηγούμενες παραγράφους
- Ισχυρά, κατά τη γνώμη σας, σημεία του μαθήματος (τι σας άρεσε περισσότερο στο μάθημα: π.χ., ύλη μαθήματος, ποιότητα διδακτικού υλικού, ασκήσεις-εργασίες, στόχοι, τρόπος αξιολόγησης)
- Ασθενή, κατά τη γνώμη σας, σημεία του μαθήματος (τι θα θέλατε να αλλάξει στο μάθημα)
Ή άποψη των φοιτητών που παρακολουθούν το μάθημα λαμβάνεται σοβαρά υπ' όψιν σε ενδεχόμενες αλλαγές που θα γίνουν στο μέλλον για τη βελτίωση του μαθήματος. Επίσης, η ανοικτή συζήτηση παρέχει στους φοιτητές έναν τρόπο να εκφράσουν τη γνώμη τους για το μάθημα, να σκιαγραφήσουν ποια είναι κατά τη γνώμη τους τα δυνατά και ασθενή σημεία του, και να παραθέσουν τις προτάσεις τους για πιθανή βελτίωση του μαθήματος στο μέλλον.