open menu
Επικοινωνία
Διαδικασία αξιολόγησης μαθήματος /διδάσκοντα του ΠΜΣ από τους φοιτητές
A+
A-

Πριν το τέλος κάθε ακαδ. εξαμήνου γίνεται από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος η αξιολόγηση των μαθημάτων και διδασκόντων μέσω του πληροφοριακού συστήματος της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π) του Πανεπιστημίου Κρήτης (https://www.modip.uoc.gr/ ). Οι φοιτητές ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις ημερομηνίες και ώρες που θα γίνει η αξιολόγηση των μαθημάτων, η οποία γίνεται στις τάξεις με την απουσία του διδάσκοντα και οι φοιτητές καλούνται να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω των κινητών τηλεφώνων τους με μοναδικό κωδικό πρόσβασης το σχετικό ερωτηματολόγιο για κάθε μάθημα (το ερωτηματολόγιο περιέχεται στο φάκελο της αίτησης του Τμήματος για την πιστοποίηση). Τα αποτελέσματα λαμβάνονται υπόψη από την Επιτροπή Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος, την ομάδα Ομάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης (ΟΜ.Ε.Α) του Τμήματος και την ΜΟ.ΔΙ.Π του Ιδρύματος.

Αποτελέσματα αξιολόγησης χειμερινού εξαμήνου 2023-24

Αποτελέσματα αξιολόγησης εαρινού εξαμήνου 2022-23

Αποτελέσματα αξιολόγησης χειμερινού εξαμήνου 2022-23


Αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας του συνόλου των ερωτηματολογίων ανά ερώτηση για δύο ακαδημαϊκά εξάμηνα.

 

Ακαδ. έτος 2022-23

 
Μεταπτυχιακό - Αξιολόγηση μαθημάτων 2022-23
Ερωτήσεις Μ.Ο. απαντήσεων από όλα τα μαθήματα
Α. Το μάθημα  
A1. Η οργάνωση του μαθήματος (τήρηση ωρολογίου προγράμματος, αναπληρώσεις, έγκαιρη ανακοίνωση του συστήματος εξέτασης, ενημέρωση για το περίγραμμα του μαθήματος, προγραμματισμός ενδιάμεσων εξετάσεων, προγραμματισμός παράλληλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, ενημέρωση μέσω ανακοινώσεων) ήταν ικανοποιητική. 4.44
A2. Τα συνιστώμενα συγγράμματα, η βιβλιογραφία και το λοιπό εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε (σημειώσεις, αντίγραφα διαφανειών παρουσιάσεων, άρθρα, video) κάλυπταν επαρκώς το περιεχόμενο του μαθήματος και ήταν επαρκή για την ολοκλήρωση των ασκήσεων και εργασιών που ανατέθηκαν. 4.21
A3. H χρήση ιστοσελίδας ή εκπαιδευτικής πλατφόρμας (e-learn, e-class κλπ.) για την ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού ήταν χρήσιμη και με βοήθησε στην κατανόηση του μαθήματος και στη μελέτη μου. 4.21
A4. Το μάθημα με βοήθησε να διευρύνω τις γνώσεις μου και να αναπτύξω τις δεξιότητες και τις ικανότητές μου. 4.31
   
Β. Ο διδάσκων / η διδάσκουσα  
B1. Ήταν καλά προετοιμασμένος/η και σε θέση να εξηγήσει και να αναλύσει με σαφήνεια τις έννοιες του μαθήματος κατά τις εβδομαδιαίες διαλέξεις και τις παράλληλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες. 4.73
B2. Ήταν σε θέση να απαντήσει κατανοητά στις ερωτήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των διαλέξεων. 4.79
B3. Ήταν διαθέσιμος/η και συνεργάσιμος/η να με καθοδηγήσει στα πλαίσια των ωρών γραφείου (δια ζώσης ή από απόσταση). 4.58
B4. Ενθάρρυνε τη διατύπωση ερωτήσεων και παρατηρήσεων από πλευράς των φοιτητών/τριών και γενικά προωθούσε το διάλογο την ώρα του μαθήματος. 4.66
B5. Κατάφερε να διεγείρει το ενδιαφέρον μου για το επιστημονικό πεδίο του μαθήματος 4.22
B6. Σύνδεσε το μάθημα με την τρέχουσα έρευνα στο αντίστοιχο επιστημονικό πεδίο. 4.45
B7. Η κατανομή της ύλης του μαθήματος στις εβδομαδιαίες διαλέξεις και στις παράλληλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήρια, εργαστήρια) ήταν ικανοποιητική. 4.24
B8. Οι μαθησιακοί στόχοι του μαθήματος, όπως καταγράφονται στο περίγραμμα του μαθήματος,  επιτεύχθηκαν. 4.42
 


 

Σχολιασμός

Ο παραπάνω πίνακας παρουσιάζει το μέσο όρο των απαντήσεων σε όλα τα μεταπτυχιακά μαθήματα για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. Βλέπουμε ότι ο βαθμός σε όλα είναι πάνω από το 4.2 (με άριστα το 5). Σε μερικές περιπτώσεις είναι και πάνω από το 4.5. Για παράδειγμα στην ερώτηση  «Β1   - ο Διδάσκων/η Διδάσκουσα Ήταν καλά προετοιμασμένος/η και σε θέση να εξηγήσει και να αναλύσει με σαφήνεια τις έννοιες του μαθήματος κατά τις εβδομαδιαίες διαλέξεις και τις παράλληλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες» η βαθμολογία ήταν 4.73 στα 5 (9.5 στα 10). Ακόμα καλύτερα στην ερώτηση «Β2 Ήταν σε θέση να απαντήσει κατανοητά στις ερωτήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των διαλέξεων» η βαθμολογία ήταν ακόμα μεγαλύτερη: 4.79 στα 5 (9.6 στα 10). Γενικά οι βαθμοί είναι πάρα πολύ καλοί και υπογραμμίζουν την ποιότητα του διδακτικού έργου το οποίο επιτελείται στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών.