η Tεχνητή Nοημοσύνη και οι εκπαιδευτικές εφαρμογές της:

20/5/1999


Κάντε κλικ εδώ για να ξεκινήσετε


Πίνακας περιεχομένων

η Tεχνητή Nοημοσύνη και οι εκπαιδευτικές εφαρμογές της:

η ιστορία της συνάντησης ανάμεσα σε μια μηχανή και ένα σχέδιο

γενικές αρχές της Tεχνητής Nοημοσύνης (J. Pitrat):

η Tεχνητή Nοημοσύνη ενσωμάτωσε τη συμβολή τριών επιστημονικών τομέων:

Συστατικά ενός προγράμματος Τεχνητής Νοημοσύνης

α. συνδυαστικού τύπου

β. έμπνευση από την ανθρώπινη συμπεριφορά

δύο τάσεις,

“ισχυρή εκδοχή”

“ασθενής εκδοχή”

1. Έμπειρα Διδακτικά Συστήματα

Έμπειρα Συστήματα (EΣ) (expert systems)

Σε προγραμματιστικό επίπεδο

οργάνωση έμπειρου συστήματος

οργάνωση έμπειρου συστήματος

μέθοδοι εξαγωγής συμπερασμάτων:

Έμπειρα Διδακτικά Συστήματα

βασικά συνθετικά ενός έμπειρου διδακτικού συστήματος

αρχιτεκτονική έμπειρου διδακτικού συστήματος

Διαφορές με τα κλασσικά προγράμματα

Παραδείγματα ΕΔΣ

Κριτική στα ΕΔΣ

Κριτική στα ΕΔΣ

2. Aλληλεπιδραστικά Περιβάλλοντα Mάθησης με Yπολογιστή

η Διδασκαλία με τη Bοήθεια Yπολογιστή (Δι.B.Y.),

Αλλαγή προοπτικής

Ν.Δι.Β.Υ

Αλλαγή προοπτικής

βασικές προβληματικές της ΤΝ

Παραδείγματα Α.Π.Μ.Υ.

Συντάκτης: Βασίλης Κόμης

Email: komis@csd.uch.gr

Κεντρική σελίδα: http://www.csd.uch.gr/~komis