Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού

20/5/1999


Κάντε κλικ εδώ για να ξεκινήσετε


Πίνακας περιεχομένων

Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού

Δύο κύριες σχεδιαστικές προσεγγίσεις

Παραδοσιακή Διδασκαλία με τη Βοήθεια υπολογιστή (Computer Aided Instruction)

«Εποικοδομητισμός» (constructivism) ή δομητισμός

Μοντέλο Διδακτικού Σχεδιασμού (Instructional Design)

Τρία κύρια στάδια ανάπτυξης του μοντέλου Διδακτικός Σχεδιασμός

Τα εννέα διδακτικά συμβάντα στο μοντέλο του διδακτικού Σχεδιασμού

Κριτική του μοντέλου Διδακτικού Σχεδιασμού

Εποικοδομητισμός (Constructionism)

Εφτά βασικές αρχές σχεδιασμού για το σχεδιασμό μαθησιακών περιβαλλόντων με υπολογιστή

Συμπερασματικά ο εποικοδομητισμός είναι το κυρίαρχο παράδειγμα στο σχεδιασμό σύγχρονου εκπαιδευτικού λογισμικού

Γνωστική Ταξινομία και Εκπαιδευτικό Λογισμικό (Bloom)

Κριτική της ταξινομίας Bloom και εφαρμογές

Συντάκτης: Βασίλης Κόμης

Email: komis@csd.uch.gr

Κεντρική σελίδα: http://www.csd.uch.gr/~komis