υπερκείμενα, υπερμέσα, πολυμέσα και εκπαίδευση
τρεις διαστάσεις
- α) ποικιλία δυνατών δρομολογίων:
- δυνατότητα να εμβαθύνει σε σημεία που επιθυμεί, να προχωρήσει γρηγορότερα στα επόμενα, να αποκτήσει πληροφορίες απαραίτητες για τη συνέχιση της πλοήγησης
- β) ελευθερία διαδρομής:
- δεν υποχρεώνεται από το σύστημα να εξερευνήσει όλες τις διαδρομές αλλά μόνο αυτές που ο ίδιος κρίνει απαραίτητες
- γ) έλεγχος από το χρήστη:
- η διαδρομή ελέγχεται απόλυτα από το χρήστη του συστήματος
- αποφασίζει ο ίδιος να προχωρήσει ή να γυρίσει πίσω ώστε να εξερευνήσει και άλλες διαδρομές που προηγουμένως είχε προσπεράσει, κατασκευάζει το δικό του παιδαγωγικό σενάριο, εξατομικεύοντας τις μαθησιακές του διαδρομές